*Μικρές Σοφίες :D Θετικές δηλώσεις

20130619-162028.jpg

Σίγουρα όλοι έχουμε ακούσει πολλές φορές για τις θετικές δηλώσεις…

πόσο συχνά όμως το θυμόμαστε και τις εφαρμόζουμε;

ένας τρόπος για να τις λέμε καθημερινά είναι να τις βάλουμε υπενθυμίσεις στο κινητό και να μας ειδοποιούν καθημερινά.

Κάποιες θετικές δηλώσεις που θα μπορούσαμε να λέμε ή να σκεφτόμαστε είναι:

Έχω αφθονία σε όλα τα επίπεδα

Ο Θεός και η δύναμη του βρίσκεται μέσα μου, σε κάθε κύτταρο μου

Σήμερα είναι η Τυχερή μου μέρα

Τα πάντα είναι όμορφα,  Είμαι τα πάντα

Το Σύμπαν είναι φίλος μου, με προστατεύει

Έρχονται και ακόμη καλύτερα 🙂

.

Και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε…:)))

Μια παράξενη ιστορία που μου έτυχε κάποτε με θετικές δηλώσεις, ήταν όταν σε ένα παλιό μου κινητό είχα βάλει όλες αυτές τις υπενθυμίσεις θετικών δηλώσεων…

Το κινητό είχε πέσει άπειρες φορές και με πολύ άσχημες τούμπες… Δεν πάθαινε τίποτα… Ίσως κάποιες ελάχιστες ή και καθόλου γρατζουνιές…

Μετά από πολλούς μήνες που τις βαρέθηκα και δεν είχα σκεφτεί να βάλω κάποιες καινούργιες τις έσβησα… Μετά από μια δυό μέρες το κινητό έσβησε από μόνο του και ότι και αν έκανα δεν ξανά άνοιξε ποτέ….

ήταν λες και του δίνανε ζωή… και το προστατεύανε…

Οι θετικές δηλώσεις περνάνε στο υποσυνείδητο μας και επιφέρουν τα αποτελέσματα τους ακόμα και αν το κάνουμε μηχανικά…

Επίσης στο σπίτι ή στον χώρο που δουλεύουμε μπορούμε να κολλήσουμε χαρτάκια που να λένε θετικές δηλώσεις και να μπορούν να τα βλέπουν και άλλοι 🙂

Αλλάζουμε και την ενέργεια του χώρου και δίνουμε μια ιδέα στους συναδέλφους μας για έναν πιο θετικό τρόπο σκέψης 😉

4 thoughts on “*Μικρές Σοφίες :D Θετικές δηλώσεις

  1. Θα ηθελα πολυ να ειχα παρεα απο ατομα που θα συζητουσαμε αντιστοιχα θεματα αλλα ολα ειναι οπως θα επρεπε να ειναι! Προσφατα διαβαζα για την εποχη της Συγκλισης!

  2. Αν σου πω ότι και μένα παλιά όλοι μου οι φίλοι δεν με πιστεύανε για όλα αυτά τα κουλά και τα μεταφυσικά…;
    όμως με τον καιρό, και αν έχεις επιμονή να εξηγήσεις πως και γιατί μπορεί να λειτουργεί κάτι… αν όχι όλοι αρκετοί μπορούν να καταλάβουν , να συμφωνούν και κάποιοι να ασχοληθούν περισσότερο και για την δική τους πνευματική ανάπτυξη…

    μην απογοητεύεσαι
    άλλωστε ένα πνευματικό άτομο πρέπει να φτάσει στο σημείο να «ταιριάζει» με όλους και να είναι σχεδόν ευρείας αποδοχής… αυτό δεν το κάνει ο ίδιος γίνεται από μόνο του… από την ενέργεια του και την παρουσία του…;)

Σχολιάστε

