*Μικρές Σοφίες <3 πλημμυρίζω Αγάπη

Pasje-STUDIOκλείσε τα μάτια…

χαλάρωσε …

και χαμογέλασε…. :)))

φαντάσου ότι βρίσκεσαι στην ύψιστη διάσταση της αγάπης

όπου υπάρχει μόνο πλατινένιο ροζ φως, η ενέργεια της…

φαντάσου πως ανοίγει προς τις κάτω διαστάσεις ένας τεράστιος καταρράκτης αυτού του πλατινένιου ροζ φωτός και τις γεμίζει αγάπη…

απλά έχε την πρόθεση πως αυτό συμβαίνει… και ότι αυτό το άπειρο άπλετο φως αρχίζει να κυλάει προς τα κάτω….

.

Ας πλημμυρίσει αγάπη το νοητικό μου πεδίο

κάθε σκέψη μου γεμίζει αγάπη

κάθε σκέψη καλή ή κακή πλημμυρίζει τόση αγάπη που αλλάζει….

γίνεται ατόφιο πλατινένιο ροζ φως…

.

Ας πλημμυρίσει αγάπη το συναισθηματικό μου πεδίο

κάθε συναίσθημα μου καλό ή κακό

πλημμυρίζει τόση αγάπη

που  η μόνη του επιλογή είναι να γίνει και αυτό το ίδιο…

αγάπη 🙂

.

Ας πλημμυρίσει το φυσικό μου σώμα αγάπη…

κάθε κύτταρο, κάθε μόριο….

ο εγκέφαλος μου γεμίζει αγάπη…

τα νεύρα του εγκεφάλου επίσης…

νιώθουν αγάπη…

τα μάτια μου γεμίζουν αγάπη…

τα ρουθούνια μου…

πάρε μια ανάσα αγάπης και ας την να κυλήσει

να γεμίσει τα πνευμόνια σου από αυτήν την ροζ ενέργεια….

η γλώσσα μου… τα δόντια μου….

νιώθουν αγάπη…

ο οισοφάγος, ο λάρυγγας μου….

νιώθουν χαρά που κάποιος επιτέλους τους έστειλε λίγη ενέργεια αγάπης…:)

ο θώρακας σου… πλημμυρίζει και αυτός από αγάπη…

και το τσάκρα της καρδιάς σου αναστενάζει από ανακούφιση…

τα κόκαλα σου… το δέρμα… τα λευκά αιμοσφαίρια

ακόμη και το μεδούλι σου

πλημμυρίζουν τόση αγάπη που δεν αντέχουν άλλο

ενώνονται μαζί της…

λιώνουν μέσα της… και την αφήνουν να τα παρασύρει στην δική της ευτυχία…

στην δική της ροή…

το στομάχι σου… τα έντερα σου…

λούζονται από το πανέμορφο αυτό πλατινένιο ροζ φως…

νοιώθουν αγαλλίαση…

ακόμη και ο γλυκούλης ο ομφαλός και αυτός πόσο καιρό είχε να νιώσει αγάπη….

η λεκάνη σου…

τα γεννητικά σου όργανα που τόσο σε ικανοποιούν…

σε ευγνωμονούν για αυτό το υπέροχο δώρο…

νοιώθουν αγάπη…

και οι καλοί σου οι μηροί…. τα καλάμια, οι γάμπες και οι πατουσίτσες σου…

πλημμυρίζουν και αυτές με αυτήν την υπέροχη και ενέργεια….

.

κάθε πόρος του δέρματος του… στις παλάμες… στις μασχάλες…

αναπνέει αγάπη….

.

όλο σου το κορμί πάλλεται σε αυτήν την ενέργεια….

κάθε μόριο και κύτταρο….

κάθε τρίχα του κεφαλιού και του κορμιού σου….

γεμίζει αγάπη

και οι φερομόνες εκτοξεύονται στα ύψη….

.

είσαι ακόμη εδώ

στην ύψιστη διάσταση της αγάπης…

και όλο σου το είναι έχει πλημμυριστεί από αυτήν…

πάρε τον χρόνο σου….

χαλάρωσε… μέσα σε αυτήν την ευτυχία…

μέσα σε αυτό το δώρο της ατελείωτης αγάπης…

.

οτιδήποτε σε απασχολεί φέρε το στο μυαλό σου…

και ας το να γεμίσει και αυτό από αυτήν την υπέροχη αγάπη…

ας το να βουλιάξει στην αγάπη και να γίνει ένα μαζί της…

δες και νιώσε την αγάπη που νιώθει…

έχει αλλάξει πια…

και είναι εύκολο σε αυτήν την διάσταση της απεριόριστης αγάπης να το κάνεις αυτό

.

τώρα πια ξέρεις που θα πηγαίνεις όταν θέλεις να νοιώσεις λίγη περισσότερη αγάπη 😉

και μπορείς να το κάνεις κάθε μέρα σαν δώρο στον εαυτό σου…

να σου δίνεις την αγάπη, όση κι αν χρειάζεσαι…

Σ’ αγαπώ…:)

gorgeouswings (1)

 

 

4 thoughts on “*Μικρές Σοφίες <3 πλημμυρίζω Αγάπη

  1. Μπράβο φίλε μου… οτιδήποτε που μπορούμε να κάνουμε για ν’ ανακουφίσουμε τους ανθρώπους γύρω μας και να πάρουν ενέργεια, την τόση απαραίτητη για ν’ αντισταθούμε στη βία, οφείλουμε να το κάνουμε, η ίδια αυτή η πρόθεση θα μας γεμίσει χαρά!.

  2. έτσι μαγισσούλα μου 🙂
    μπορεί να επαναλαμβάνομαι λίγο αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ να γεμίζουμε τον εαυτό μας και τα πάντα γύρω μας με αγάπη…<3

  3. Σ ευχαριστω για την ενεργεια της αγαπης που στελνεις αλλα νομιζω
    οτι και το σωμα το δικο μας πρεπει να συντονιζεται με τη δικια σου
    συχνοτητα για να μπορεσουμε να αξιοποιησουμε την αγαπη σου.

    • δεν χρειάζεται να συντονίζεσαι με την δική μου απλά να αυξήσει ο καθένας την δική του…
      και σε καθημερινή βάση…
      η συνειδητότητα μπορεί να συνειδητοποιήσει πράγματα ανώτερης σφαίρας αλλά ο αγώνας για την ανύψωση της συχνότητας της ενέργειας μας είναι καθημερνός…
      γιατί συνέχεια παράγοντες και καταστάσεις μας απορυθμίζουν, μας ρουφούν ενέργεια ή και μας κατεβάζουν την συχνότητα…

Σχολιάστε

