*Ας γελάσουμε και λίγο ;)))ρ

20130212-145846.jpg

Και κάποια αστεία tweets που διάβαζα χθες μέχρι τις 3 τα ξημερώματα και είχα σκάσει στα γέλια…. :)))

Γιατί πνευματικότητα χωρίς γέλιο δεν πάει… 😉

Let’s go!*>

Πριν γίνεις επαναστάτης, διάβασε καλά τις οδηγίες στη συσκευασία του καλσόν.

.

Αυτό που γαμιόμαστε στα γρήγορα και φεύγεις, με ξεπετά…

.

-«θες να κανουμε αγριο σεξ;»-«ναι μωρό μου» -«θα σε ξεσκίσω καριόλα» -«ε άμα ειναι να τσαντίζεσαι άστο».

.

μια μέρα θα βγουν τα άπλυτά μου στη φόρα και δεν θα έχω βρακί να βάλω.

.

Ήταν δυο μύγες πανω σε ενα σκατό και η μια έκλασε.και της λεει η αλλη: -εεεε.τρώμε!!!

.

-Μωρό μου κοιμάσαι; -Όχι. Θες να κάνουμε άγριο σεξ; -Βασικά θέλω να συζητήσουμε για κάτι. -Κοιμάμαι.

.

Καλό μήνα, καλή μέρα, ωραίο κώλο

.

Μαζέψου λιγο, φαινονται τα βυζια σου. -Μαζευε κι ας ειν κ ρωγες

.

Ολοστρόγγυλο το φεγγάρι απόψε.Σαν κωλάρα είναι.

.

η πατρινιά γκόμενα κάθεται δύο ώρες στον καθρέφτη να φτιαχτεί με σκοπό να της μιλήσει κάποιος στο bar και να του πει: «είσαι πολύ μαλακάς».

.

-Exεις δέκα λεπτά? -Για σένα έχω ολόκληρη ζωή. -Μια τσίχλα θέλω να πάρω.

.

Παγάκια χύσια έχει σκεφτεί κανείς ή πάλι μόνη μου θα γίνω ζάμπλουτη?

.

-Πόσα χρόνια είστε παντρεμένοι; -Δεκαέξι. -Και πόσο συχνά κάνετε σεξ; -Και βέβαια είμαστε ακόμα ερωτευμένοι!

.
-Πώς περάσατε χτες? -Όνειρο! -Δηλαδή? -Με πήρε ο ύπνος.
.
Τρώω σα να μην υπάρχει γκόμενος
.
Δε θέλω να σας φρικάρω, αλλά όσοι βάζετε γάλα στον καφέ, στην ουσία πίνετε μπεζ.
.
Είναι και αυτοί οι πρώην που κάνουν πως δε σε βλέπουν. Χαιρετάτε ρε. Ψωλή και αλάτι φάγαμε μαζί.
.
-Πάμε για καφέ; -Δν έχω λεφτά ρεσυ! -Θ τ βάλω εγώ. -Απλά θέλω & τσιγάρα μ τν καφέ. -Θ σ πάρω εγω. -Θενξ ρε είσαι φίλος,θ τσιμπήσουμε & κάτι;
.
-Πότε θα σοβαρευτείς; Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά. -Εγώ στην ηλικία σου δεν κάνω τέτοιες μαλακίες.
.
Φίλος παντρεύτηκε και χώρισε μέσα σε τρεις μήνες. Σα να μη πέρασε μια βέρα
.
-Γειά, είμαι ο Δημήτρης. -Nice to Μητς you.
.
– Πήρα καινούργια ζυγαριά που μιλάει! – Σοβαρά; Και τι λέει; – Κατέβα κάτω ρε χοντρή
.
Αν θες να στερήσεις από κάποιον την ελπίδα, κρύφτου το κωλόχαρτο.
.
Η προσπάθεια φέρνει αποτέλεσμα. Η υπερπροσπάθεια φέρνει κλανιά.

Σχολιάστε

