*Μικρές Σοφίες •Θ• κοίτα το Θεό


Περπατούσα στον ηλεκτρικό «διάδρομο» στο γυμναστήριο, και κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, στα μάτια…

Άρχισα να μην εστιάζω στο πρόσωπο και άφησα να θολώσει το βλέμμα ώστε να μπορέσω να συγκεντρωθώ πίσω από την μορφή που βλέπω… στην ψυχή…

Ενώ ήμουν με θολό βλέμμα και εστιασμένος στην ψυχή άρχισα να σκέφτομαι… «κοίτα όλη την Δύναμη του Θεού»

κάθε φορά που το σκεφτόμουν και το πρόβαλα μέσα μου, στην ψυχή μου ουσιαστικά… το ένιωθα να με πλημμυρίζει…

«κοίτα την Ομορφιά του Θεού»

και ένα κύμα πολύχρωμου ροζ φωτός να «βλέπω» να με περιβάλλει… το πρόσωπο μου να αλλάζει, να ομορφαίνει…

«κοίτα την Σιγουριά» «το Θάρρος»

και ο βηματισμός μου ξεκίνησε να γίνεται πιο κοφτός και σταθερός, πραγματικά δυνατός… όπως όταν περπατάς με απόλυτη σιγουριά και αποφασιστικότητα…

«κοίτα την Αγάπη», «την Σοφία»

κάθε φορά να «έρχεται» το ίδιο θεϊκό Φως… όταν καλούσα κάθε καινούργια δύναμη…

την πιο δυνατή ενέργεια όμως την ένιωθα όταν σκεφτόμουν «Κοίτα τον Θεό»

τότε δεν έβλεπα φως…

δεν μπορώ να το περιγράψω, αλλά ήταν πιο δυνατό από όλα τα υπόλοιπα…

«κοίτα τον Θεό»

και ένιωθα την Δύναμη, την Ενέργεια…. και όλα όσα καλούσα μαζί πριν… ενωμένα σε ένα…

πιο εύκολα… πιο γρήγορα… μόνο με την λέξη «Θεό»

 

One thought on “*Μικρές Σοφίες •Θ• κοίτα το Θεό

Σχολιάστε

