*Μικρές Σοφίες+ΕΓΩ

Κοίταξε όλα όσα υπάρχουν γύρω σου.

-Τι βλέπεις;

Αντικείμενα, ανθρώπους, χώμα, ουρανό, δέντρα…

Κοίταξε τα πάντα γύρω σου στη μοριακή τους δομή.

-Τι βλέπεις;

Μόρια, μόρια, μόρια…

Κοίταξε τα όλα στην ατομική τους μορφή.

-Τι βλέπεις;

Άτομα, άτομα, άτομα

-Μετά;

Ηλεκτρόνια, ηλεκτρόνια, ηλεκτρόνια…

-Μετά;

Υπερχορδές, υπερχορδές, υπερχορδές….

-Μετά

Τίποτα, τίποτα, τίποτα…

Τίποτα;

Τα πάντα, τα πάντα, τα πάντα

Αν πραγματικά κοιτάξεις από τι αποτελούνται όλα τα πράγματα γύρω σου, φτάνεις σε ένα τίποτα, στο τίποτα.

Αλλά το τίποτα δεν μπορεί να είναι τίποτα, γιατί υπάρχεις ακόμη εσύ, εσύ που παρακολουθείς το τίποτα.

Εσύ που παρακολουθείς ένα πελώριο ΕΓΩ… το ΕΓΩ σου.

Γιατί δεν είσαι τίποτε άλλο παρά φτιαγμένος από τίποτα. Τα πάντα είναι φτιαγμένα από το ίδιο τίποτα. Από αυτό το ΕΓΩ.

-Τελικά τι υπάρχει πέρα από εμένα;

Μόνο εσύ, Όλα εσύ.

Όλα ΕΓΩ

Ακόμη και εσύ που το διαβάζεις τώρα αυτό, είσαι ΕΣΥ που το έχεις γράψει, μέσα από ένα άλλο σώμα, από ένα άλλο ΕΓΩ σου.

Όλα ΕΓΩ

«τα ΆΓΩ όλα»

Όλα ΕΓΩ

3 thoughts on “*Μικρές Σοφίες+ΕΓΩ

  1. Παράθεμα: *Εσωτ.Πρακτικές/}*Αυξάνοντας τις δονήσεις | i am☆love

Σχολιάστε

