*Σκέψεις ενός μαθητή…

Κάθομαι και αναπολώ τα σχολικά τα χρόνια… τι υπέροχες στιγμές… αλλά με πολλά ερωτηματικά για τους δασκάλους μου…

Δεν θυμάμαι ποτέ κανείς να μας μίλησε για την αγάπη… Ότι είναι καλό να αγαπάμε τους ανθρώπους… και τον εαυτό μας

Δεν θυμάμαι ποτέ κανείς δάσκαλος μου να μου μίλησε για την συγχώρεση… Λύνονται τόσα προβλήματα έτσι…

Δεν θυμάμαι κανείς καθηγητής να μας είπε να καλλιεργούμε την σοφία μας, γι αυτήν να νοιαζόμαστε και όχι για την γνώση…

Δεν θυμάμαι κανέναν δάσκαλο να μας λέει ότι πρέπει να κάνουμε δυνατούς τους εαυτούς μας…

ούτε να είμαστε ή πώς να είμαστε ευτυχισμένοι…

ούτε να συμπονούμε…

ούτε να είμαστε δημιουργικοί

ούτε να εκφράζουμε ελεύθερα τον εαυτό μας…

Δεν θυμάμαι κανέναν να μας είπε να «είστε Αληθινοί»

Δεν θυμάμαι κανέναν να μας είπε για την αυτογνωσία…

ούτε πως να διαχειριζόμαστε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μας [καλά ok τώρα βάζω δύσκολα χε χε, ας πούμε τα απλά πρώτα…:)p]

Ότι αξίζουμε τα καλύτερα ο καθένας από μας, και ότι δεν έχουν σημασία οι βαθμοί…

Να κοιτάμε στο Τώρα, να ζούμε την κάθε στιγμή όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται…

τίποτα από αυτά δεν μας είπανε…

Γιατί δεν μας τα είπανε αυτά;

Τελικά αναρωτιέμαι αν ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους…

Δεν είχαν καταλάβει τίποτα τελικά;

Ίσως και να «κοιμόντουσαν»…

Δεν πειράζει, τους συγχωρώ…

Και συγχωρώ και τους γονείς (μου), ήταν δάσκαλοι κι αυτοί…

Μόνο οι Δάσκαλοι μου, μου τα έμαθαν… και με έμαθαν το σημαντικότερο, να γίνω Δάσκαλος του Εαυτού μου…

2 thoughts on “*Σκέψεις ενός μαθητή…

  1. Καλησπέρα φίλε μου..

    Δεν πιστεύω πως η δουλειά του δάσκαλου ειναι να μιλάει στο μικρό παιδί για αόριστες έννοιες όπως η αγάπη.. Είναι χρήσιμο να μιλάει για πιο «χειροπιαστά» πράγματα όπως η Γλώσσα, η φυσική κλπ.. Κάποια πράγματα πρέπει να τα μαθαίνουμε μόνοι μας…

Σχολιάστε

