*Μικρές Σοφίες•Ευχαριστώ!

Ευχαριστώ για όλα είσαι είμαι, για όλα όσα έχω…

Ευχαριστώ που μπορώ να σκέφτομαι, να νιώθω, να δημιουργώ…

Ευχαριστώ για το σώμα μου που αυτοθεραπεύεται και με κάνει καλά, Σε ευχαριστώ σώμα μου…

Ευχαριστώ όλους όσους έχω γνωρίσει και πρόκειται να γνωρίσω…

Ευχαριστώ κάθε ερωτικό σύντροφο μου, ήταν σπουδαίοι δάσκαλοι… σας ευχαριστώ!

Ευχαριστώ κάθε γνωστό άτομο και άγνωστο άτομο για ότι έκανε και δεν έκανε…

Ευχαριστώ κάθε περιορισμό, κάθε όριο που μου επιβλήθηκε. Με έμαθε να ξεπερνώ τα όρια του εαυτού, να ψάχνω και να εξελίσσομαι

Ευχαριστώ για κάθε γνώση, κάθε τι που έμαθα και μου δόθηκε. Ευχαριστώ για όλα όσα θα μάθω ακόμη

Ευχαριστώ το πνεύμα, την εξέλιξη, τους Δασκάλους και τους δασκάλους μου. Ευχαριστώ τις κορυφές που κατέκτησα και μπορώ να κατακτήσω

Ευχαριστώ τους φίλους μου, μαζί τους τα πάντα έχουν μεγαλύτερο νόημα. Είναι υπέροχοι δάσκαλοι. Σας αγαπώ…

Ευχαριστώ τη φαντασία, τα όνειρα και το πνεύμα. Ευχαριστώ το ανεκδήλωτο και τις υπέρτατες πιθανότητες και πραγματικότητες τις ύπαρξης.

Ευχαριστώ τη ζωή και κάθε τι που περιέχει. Ευχαριστώ που υπάρχω και ζω…

Ευχαριστώ που μπορώ να αγαπώ και να νιώθω ευτυχισμένος

Ευχαριστώ για όλα όσα «‘άσχημα» ένιωσα ή θα νιώσω. Μου μαθαίνουν πολλά

Ευχαριστώ για όλες τις εμπειρίες που είχα μέχρι τώρα στη ζωή, ήταν μαγευτικές! Και για τις επόμενες που θα είναι…:)

Ευχαριστώ αυτό το μπλογκ που με βοηθά με άπειρους τρόπους, να βελτιώνομαι να συνειδητοποιώ και να χαίρομαι

Ευχαριστώ για κάθε ταλέντο που ανέπτυξα και μου δόθηκε, για όλες τις εμπνεύσεις που μου δόθηκαν και θα μου δοθούν. Ευχαριστώ για όλη την τύχη που είχα μέχρι τώρα και θα έχω

Ευχαριστώ για όλη την προστασία με όλους τους τρόπους που είχα μέχρι τώρα, όσες φορές την χρειάστηκα. Ευχαριστώ την ύπαρξη που με προστατεύει και με καθοδηγεί

Ευχαριστώ κάθε τι στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, σε όλες τις διαστάσεις, προς όλες τις κατευθύνσεις

Ευχαριστώ που μπορώ να ευχαριστώ

Ευχαριστώ που μπορώ να ζω…

Σας ευχαριστώ

Ευχαριστώ…

Σχολιάστε

