*Μικρές Σοφίες¦‾¦Πολύχρωμες Δι∂στάσεις

Οι συχνότητες και οι ενέργειες οι οποίες γνωρίζουμε αλλά δεν βλέπουμε ή δεν αντιλαμβανόμαστε άμεσα, βρίσκονται σε διαφορετικές διαστάσεις.

Πολλές φορές μπορεί να θεωρούμε κάποια κατάσταση ή ένα χαρακτηριστικό ενός ατόμου, αρνητικά στη ζωή μας. Αυτό όμως δεν μας κάνει καλό, γιατί προβάλλουμε μια «άσχημη» ενέργεια πάνω σε αυτό και προσδιορίζουμε αυτή τη κατάσταση με κάτι αρνητικό.

Σίγουρα όμως κάτι που θεωρούμε στη δική μας διάσταση αρνητικό σε κάποια άλλη διάσταση θα είναι το πιο θετικό και το καλύτερο που θα μπορούσε να υπάρχει!

Κάθε φορά λοιπόν που κάτι σε ενοχλεί ή δεν σου αρέσει τόσο, σκέψου πως σε μια άλλη διάσταση πραγματικά είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να υπάρχει και να σου έρθει!

Συντονίσου με την «πραγματικότητα» αυτής της διάστασης και θα δεις πως είναι πολύ εύκολο μετά, να το βλέπεις σαν θετικό και με νόημα αυτό το οποίο σου συνέβη ή έλκυσες.

Επίκληση προς τις άλλες Διαστάσεις:

Από εκεί που η χαρά και η ευτυχία είναι το οξυγόνο και ο αέρας που αναπνέεις.

Από εκεί που όλα όσα βλέπεις, ακούς και αγγίζεις είναι αγάπη, φως και ομορφιά.

Από εκεί που η εκστατική ευτυχία είναι η μόνιμη φύση σου.

Από εκεί που ο έρωτας ξεχειλίζει από παντού και πλημμυρίζει τα άπαντα της ψυχής σου.

Από εκεί, ας ανοίξουν οι Πύλες και ας ξεχυθούν στη Γη και τις ζωές μας ενέργειες και χρώματα θεσπέσια που δεν έχουμε ξαναδεί, μυρωδιές και γεύσεις που δεν έχουμε ξαναγευτεί, χαρές και ευτυχίες πολλαπλασιασμένες επί εκατομμύρια φορές…

αγάπες και έρωτες εκστατικούς, παραδεισένιους, πανέμορφους, ονειρικούς

Από την διάσταση της ανυπέρβλητης εκστατικής ευτυχίας, της ύψιστης χαράς και ευτυχίας, καλώ τις ενέργειες στα κύτταρα μου, στο DNA μου, στη ζωή μου…

Από την διάσταση της ανυπέρβλητης εκστατικής αγάπης, συμπόνιας και ομορφιάς, της ύψιστης αγάπης, της ύψιστης ομορφιάς, καλώ τις ενέργειες στα κύτταρα μου, στο DNA μου, στη ζωή μου…

Από την διάσταση του ανυπέρβλητου εκστατικού έρωτα, του ύψιστου έρωτα, καλώ, γειώνω και εκδηλώνω τις ενέργειες στα κύτταρα μου, στο DNA μου, στη ζωή μου…

Ευχαριστώ, ας σφραγιστεί η διαδικασία με φως και αγάπη.

Σχολιάστε

