*Μικρές Σοφίες♥Είμαι Αγάπη!*

Αν μπορούσες να γίνεις ένα συναίσθημα ποιο θα ήταν αυτό;

Γιατί όταν βιώνουμε την Αγάπη νιώθουμε ευτυχισμένοι; Είναι ταυτόσημα αυτά τα δύο συναισθήματα;

Οραματίσου και βίωσε την αίσθηση ότι το σώμα σου μετατρέπεται στο χρυσό και φωτεινό συναίσθημα της Αγάπης. Νιώσε πως θα ήταν να ήσουν ολόκληρος ένα συναίσθημα, η Αγάπη.

Κάθε φορά που το κάνω, όσο περισσότερο συγκεντρώνομαι τόσο περισσότερο νιώθω την αγαλλίαση της αγάπης, μια εκστατική ευτυχία. Καθώς το νιώθω και έχω κλειστά τα μάτια, «βλέπω» να ακτινοβολώ από χρυσό φως.

Όταν πια έχω φτάσει στο σημείο να νιώθω ότι όλο μου το σώμα έχει ελαφρύνει και η αγάπη με κατακλύζει, αρχίζω να το οραματίζομαι στον χώρο γύρω μου. Οραματίζομαι και νιώθω πως κάθε τι γύρω μου μετουσιώνεται στο συναίσθημα της αγάπης. Ότι όλα τα υλικά αντικείμενα, το έδαφος και οι τοίχοι γίνονται ένα χρυσό συναίσθημα αγάπης. Και νιώθεις πια την αγάπη να ακτινοβολεί και να εκπέμπεται από παντού προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς όρους και όρια…

Η έναρξη μπορεί να είναι πολύ εύκολη…

Απλά χρειάζεται να αναρωτηθείς εσωτερικά, πώς θα ήταν αν ήμουν μόνο αγάπη; Πώς θα ένιωθα αν τα πάντα γύρω ήταν αγάπη;

One thought on “*Μικρές Σοφίες♥Είμαι Αγάπη!*

  1. Παράθεμα: *Εσωτ.Πρακτικές/}*Αυξάνοντας τις δονήσεις | i am☆love

Σχολιάστε

