~*Βόλτα στο Supermarket :D!

«Στην κατηγορία «όταν το σύμπαν γελάει» θα μπαίνουν πιο χιουμοριστικά άρθρα :D!»

Ξέρετε ότι αγαπώ πολύ τα ποντικάκια. Έτσι αποφάσισα μια μέρα να αποκτήσω ένα. Μου είπαν ότι για να καταφέρω να το πιάσω πρέπει να πάρω μια ποντικοπαγίδα. Και έτσι ξεκίνησα για το σούπερμάρκεεεετ…..

Πριν πάω όμως, είχα ετοιμάσει την λίστα για τα ψώνια…:

«Λίστα για το Supermarket (μην ξεχάσω) : Σαμπουάν για τα ρούχα, Οδοντόκρεμα για τα μαλλιά, Τυρί φέτα για cheesecake, Απορρυπαντικό για λεύκανση δοντιών, Μια Klinex με γεύση λεμόνι όταν διψάω, Ένα ζευγάρι κάλτσες για γάντια… Εεεμμ τι άλλο ξέχασα; Α ναι! Και ένα Μπαρμπαστάθης να φυτέψω μια φασολιά.»

Τα σχόλια των φίλων μου ήταν καταπληκτικά για το γλυκό! «ΜΜμμμ καλά ε, μούρλια το cheesecake σου με την Φέτα!!!».

Βέβαια γιατί πηγαίνανε κάθε τρεις και λίγο τουαλέτα, μετά απο κάθε μπουκιά δεν το κατάλαβα. Αλλά επειδή χάρηκα πολύ που τους άρεσε θα τους ετοιμάσω κάτι ακόμη καλύτερο την επόμενη φορά!!! 😀

«Ντριν ντριν«, τηλέφωνο απο την κολλητή.

– Σερβιέτες για το demaquillage μην ξεχάσεις να μου πάρεις!!!

-Oookkk!!!

Την επόμενη μέρα ξύπνησα πολύ χαρούμενος. Πήρα την τσάπα και το σακουλάκι Μπαρμπαστάθης και βγήκα έξω στον κήπο. Αφού έσκαψα έναν λάκκο, έριξα μέσα τα φασολάκια. Αυτή η δημιουργικότητα στον κήπο, μου έφερε τόσο πολλή χαρά! Θα έχω την δική μου φασολιά! Ήδη νομίζω έχει αρχίσει να ανθίζει! Γιούπι!

Μετά έπρεπε να βάλω πλυντήριο πιάτων. Παίρνω το Ariel και τα πιάτα και πάω στο πλυντήριο

Μετά από μια ώρα κοιτάω και τι να δω; Είχαν γίνει όλα γυαλιά καρφιά!

Πανικόβλητος παίρνω τον κολλητό μου τηλέφωνο. Ρε συ, και σένα το πλυντήριο πιάτων κυλινδρικό δεν είναι;!

Πέρασε μια εβδομάδα και πλέον ξέρω πολύ καλά πως να βάζω πλυντήριο πιάτων!

Θα πάω Supermarket, θέλει κανείς τίποτα;;;

Χαχαχαχχαχαχαχα!!!!!

Σχολιάστε

