*Επίκληση στο Ουράνιο Τόξο

Ουράνια Τόξα απο τους 7 Ουρανούς, σας καλώ γύρω μου!

Φέρτε μου την λαμπρότητα σας, την ομορφιά σας, την αγάπη και το υπέροχο φως σας!

Πολύχρωμα Ουράνια Τόξα πλυμμηρίστε με, με την μαγική σας δύναμη και ενέργεια!

Φέρτε την θετικότητα σας μέσα μου, σε κάθε κύτταρο. Άπειρο φως και χρώματα χαράς στο νου μου και τα συναισθήματα μου!

Άπειρα ολοφώτεινα Ουράνια Τόξα όλων των διαστάσεων, όλων των χρωμάτων, σε όλους τους συνδιασμούς, είμαι Ένα μαζί σας!

Είμαι Όλα τα Ουράνια Τόξα, όλα τα μαγευτικά χρώματα και οι ενέργειες τους!

Μόνο για σήμερα, Είμαι ένα Υπέροχο Ουράνιο Τόξο ;)!

Σχολιάστε

