*♥Επίκληση Ενδυνάμωσης

Επικαλούμαι τη ζωτική ενέργεια της Ύπαρξης και ζητώ:

Ενδυνάμωση όλων των Ικανοτήτων και των Δυνάμεων μου Τώρα.

Επέκταση και Αύξηση της Αντίληψης μου τώρα.

Ενδυνάμωση  και επέκταση των νοητικών, συναισθηματικών και πνευματικών μου ικανοτήτων και λειτουργιών.

Εδυνάμωση της καρδιάς και της ικανότητας για Αγάπη και Συμπόνια.

Ενδυνάμωση και εξέλιξη των ταλέντων μου.

Ενδυνάμωση και επέκταση της Σοφίας μου.

Ενδυνάμωση της υπόφυσης και της επίφυσης, του έβδομου και έκτου τσάκρα.

Ενδυνάμωση και ισχυροποίηση του ανοσοποιητικού μου συστήματος.

Ενίσχυση και ενδυνάμωση της ενεργειακής προστασίας χρυσού φωτούς γύρω μου.

Ενδυνάμωση και εξισσορόπηση της Αγάπης, της Σοφίας και της Δύναμης σε όλη τη Γη και τους ανθρώπους τώρα.

Ενδυνάμωση όλων των ζωτικών μου οργάνων στο σώμα.

Ενδυνάμωση, εξάγνιση και εξισσορόπηση όλων των τσάκρα μου τώρα, σε όλα τα επίπεδα.

Ενδυνάμωση των Δημιουργικών μου Δυνάμεων τώρα.

Ενδυνάμωση αυτής της επίκλησης τώρα.

Ενδυνάμωση σε όλα τα πεδία, σε όλα τα επίπεδα τώρα!

4 thoughts on “*♥Επίκληση Ενδυνάμωσης

  1. Πραγματικά όλο αυτό το κατεβατό σε βοηθάει να την παλέψεις τη σημερινή εποχή μας? Το ίδιο νόημα με το Πάτερ Ημών έχει απλά εσυ κάνεις αυθυποβολή …. Όπως και να έχει είναι αρκετά new age..

    • Ο Λόγος και οι σκέψεις μας, έχουν απίστευτα μεγάλη δημιουργική δύναμη φίλε μου. Μπορούν να σε καταστρέψουν ή να σε ενδυναμώσουν πολύ ανάλογα με τη χρήση που τους κάνεις.

Σχολιάστε

