16*Όταν στενοχωρηθείς…

Ότι κι αν είναι μην στενοχωριέσαι, μην κλαίς αγαπάκι μου… Έτσι γίνεται πάντα. Κάποιες φορές θα γελάς, κάποιες θα κλαίς.

Υποσχέσου μου, μόνο για σήμερα, μόνο για σήμερα μην ανησυχείς…μόνο για σήμερα μην στενοχωριέσαι…μόνο για σήμερα φαντάσου ότι αυτά που σκέφτεσαι παίρνουν φωτιά και καίγονται…γίνονται φώς και αγάπη…

Δεν θα συναντήσεις άλλον κανένα, να σ’αγαπάει όπως εσύ, εσένα… Μην περίμενεις τίποτα απο κανέναν…μην περιμένεις…γιατί οι προσδοκίες μας είναι αυτές που μας κάνουν να κλαίμε στο τέλος…

Ο πόνος γίνεται δύναμη, νιώσε την δύναμη που αναβλύζει και είναι έτοιμη να σε σηκώσει στο επόμενο επίπεδο…μην σπάσεις, όσο κι αν λυγίσεις… πρέπει να συνεχίσεις να είσαι δυνατός και καλός….

Συγχώρεσε….συγχώρεσε….συγχώρεσε…

Κλάψε…, κλάψε……. τα δάκρυα γίνονται κρύσταλλοι μικρέ μου…

2 thoughts on “16*Όταν στενοχωρηθείς…

  1. Πολύ όμορφα λόγια ….μαγικά.Ευχαριστώ που μου μιλάς απο την καρδιά μου για τα δάκρυα και για την δύναμή τους και τα μεταφέρεις σε λέξεις τόσο γεμάτο άρωμα και εικόνα…..απλά τέλεια .Τέλεια και αυτή η στιγμή που νιώθω το γιατί…

Σχολιάστε

