5*Είμαι-Κάνω-Έχω

 

Θα ήταν ωραίο να μάθεις λίγο περισσότερο για την συνειδητότητα σου και τι μπορείς να κάνεις με αυτήν. Όπως ήδη είπαμε εσύ δημιουργείς την πραγματικότητα σου απο αυτά και μόνο που σκέφτεσαι.

Θέλω να στο αναλύσω λίγο πιο πολύ. Γύρω απο το σώμα σου όπως έχει αποδειχθεί και επιστημονικά πλέον, βρίσκεται το ηλεκτρομαγνητικό μας πεδίο (αύρα, ενέργεια). Χωρίζεται σε πέντε «μέρη» το φυσικό, το οποίο είναι το μόνο το οποίο αντιλαμβάνεσαι μέχρι στιγμής (το υλικό δηλαδή), το αιθερικό που είναι σε «φυσιολογικά» επιπέδα ένα εκατοστό σε πάχος περίπου γύρω απο το φυσικό, το συναισθηματικό που είναι περίπου ένα μέτρο σε πάχος και είναι γύρω από το αιθερικό, και το νοητικό που είναι ένα και μισό μέτρο σε πάχος και γύρω απο το συναισθηματικό.

Κάθε σκέψη σου εντυπώνεται αμέσως στο νοητικό σώμα, στο πεδίο της σκέψης δηλαδή. Οτιδήποτε σκέφτεσαι εμφανίζεται εκεί. Οι ασθένειες στο σώμα μας προκαλούνται απο τον τρόπο σκέψης μας, π.χ Αν ένα άτομο έχει ενοχές ως προς τις σεξουαλικές του σκέψεις ή την συμπεριφορά, σκέφτεται πως «αυτό» το οποίο «έκανε» δεν είναι «σωστό» ή ότι δεν «έπρεπε». Αυτήν ακριβώς η σκέψη όμως εμφανίζεται στο νοητικό του σώμα. Έπειτα περνάει στο συναισθηματικό του σώμα το αίσθημα της ενοχής, της αγωνίας κ.τ.λ. Μετά όμως εισέρχεται στο αιθερικό του σώμα, στην ενέργεια του φυσικού σώματος και μετά εισχωρεί στο φυσικό μας σώμα. Και ανάλογα δηλαδή την κάθε σκέψη που κάνουμε αυτήν «εντυπώνεται» στο σώμα μας και εκδηλώνεται και στον φυσικό κόσμο με κάποια άλλη μορφή. Π.χ Αν θές ένα καινούργιο αμάξι, να φαντάζεσαι ότι είσαι μέσα σε αυτό το αμάξι και να προσπαθήσεις να νιώσεις ακριβώς πώς θα ένιωθες σαν να ήταν πραγματικότητα. Κάνε το πιο έντονο και δυνατό σαν να το βιώνεις ήδη. Όση πιο πολύ ενέργεια δίνεις σε κάθε σκέψη υλοποιείται πιο αποτελεσματικά για αυτό αν βάλεις έναν συγκεκριμένο στόχο που θές να πετύχεις να τον οραματίζεσαι κάθε μέρα. Ή αν έχεις κάποια ασθένεια ή ένα τραύμα είναι καλό να φαντάζεσαι ότι σε αυτό το σημείο του σώματος υπάρχει ένας ήλιος που ρίχνει φώς και «θεραπεύει» το τραύμα/ασθένεια.

Πρέπει να προσέξεις όμως αυτά που θές να δημιουργείς να μην περιέχουν εγωϊσμό ή να επεμβαίνεις στην ελεύθερη βούληση του άλλου. Π.χ Αν κάποια κοπέλα θέλει γενικά στην ζωή της έναν σύντροφο αλλά είναι και ερωτεύμενη με έναν απο το «γραφείο» δεν είναι «σωστό» να οραματίζεται ότι έχει σχέση με αυτόν γιατί έτσι επεμβαίνει στην ελεύθερη βούληση του άλλου.

Καταλαβαίνεις ότι αν κάνεις μια αρνητική σκέψη αυτήν γειώνεται και εκδηλώνεται στο φυσικό σου σώμα και στον φυσικό κόσμο! Φυσικά το ίδιο γίνεται και με τις θετικές σκέψεις. Αν λές «Αγαπώ τον εαυτό μου κάθε μέρα και πιο πολύ» ή «Εγώ είμαι η Αγάπη» ή «Εγώ είμαι το φώς» και φαντάζεσαι το σώμα σου όντως ότι είναι απο φώς, θα γειώσεις στο σώμα σου ακριβώς αυτό! Φώς!!!

Μια ασθένεια δημιουργείται στο σώμα μας απο αρνητικές σκέψεις  που κάνουμε και μετά εκδηλώνονται σε αυτό. Π.χ «Τα νοητικά και συναισθηματικά αίτια του καρκίνου είναι : Νιώθω βαθύ πόνο. Έχω μια παλιά μνησικακία ή κάποια βαθειά δυσαρέσκεια. Κάποιο βαθιά κρυμμένο μυστικό ή θλίψη που με κατατρώει. Νιώθω βαθύ μίσος. Δεν αγαπώ τον εαυτό μου». Δηλαδή ξεκινάει με μια αρνητική σκέψη η οποία όταν θα εκδηλώθει θα εμφανιστεί στο σώμα σαν όγκωμα. Αυτό μπορεί να αλλάξει και να «θεραπευτεί» με την αλλάγη των σκέψεων σε ένα ποιο φωτεινό και θετικό τρόπο. Μπορείς να κοιτάζεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να λές φωναχτά «Μ’ Αγαπώ, με εκτιμώ για αυτό που είμαι και με αποδέχομαι έτσι όπως είμαι». Να κάνεις συνεχώς θετικές σκέψεις. Εγώ σκέφτομαι : «Εγώ είμαι η Αγάπη, το Φώς, η Ευτυχία, η Χαρά. Φαντάζομαι ότι είμαι ένας ήλιος που νιώθω απέραντη ευτυχία και στέλνω αγάπη και φώς στον κόσμο. Επίσης αν νιώθω ότι χρειάζομαι εγώ αγάπη απλά φαντάζομαι ότι είμαι πάλι μέσα στον ήλιο και μου στέλνει όση αγάπη χρειάζομαι. Γιατί θυμήσου, ότι σκέφτεσαι το δημιουργείς. Αυτό σημαίνει η φράση είμαστε οι δημιουργοί της πραγματικότητας που βιώνουμε, αυτό όμως θα το εξηγήσω ακόμα καλύτερα στο επόμενο άρθρο μάλλον». Αν κάνεις όμως και μια αρνητική σκέψη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αρκεί να το συνειδητοποιήσεις και να πείς «άκυρο».

            Οτιδήποτε σκέφτεσαι το δημιουργείς!

 

            H «μαγική» δημιουργική τριάδα για την απόκτηση αυτών που θές βρίσκεται επίσης στο «Είμαι – Κάνω – Έχω».

            Συνήθως μέχρι τώρα θέλαμε να έχουμε πρώτα κάτι για να είμαστε κάτι άλλο.

Π.χ Θέλουμε να έχουμε χρήματα/σύντροφο/δουλειά για να είμαστε χαρούμενοι/ερωτευμένοι/ευτυχισμένοι ή ολοκληρωμένοι. Τα καλά νέα όμως είναι τελείως ανάποδα (χε χε ευτυχώς). Δηλαδή πρέπει πρώτα να είμαστε αυτό που θέλουμε να γίνουμε  και μετά θα έλξουμε και θα δημιουργήσουμε αυτό που θέλουμε να έχουμε.

Αν επιλέξεις να είσαι ευτυχισμένος/ερωτευμένος τότε θα προσελκύσεις ακριβώς αυτό που θες να έχεις!!! Όταν επιλέγεις να είσαι ευτυχισμένος, θα έλκεις οτιδήποτε  θέλεις να έχεις που νομίζεις ότι θα σε έκανε ευτυχισμένο.

            Αν έχεις προσκόληση στα «θέλω» σου τα οποία δεν πραγματοποιούνται θα νιώθεις στεναχωρημένος ή νευριασμένος. Αυτό γίνεται γιατί θέλουμε να γίνονται τα πάντα όπως θέλουμε εμείς. Το σύμπαν όμως τα έχει σχεδιάσει πολύ πιο όμορφα απο όσο μπορούμε να φανταστούμε για τον καθένα μας. Όποτε ας μείνουμε δεκτικοί στο τι έχει να μας στείλει και να μας εκπλήξει! Μην έχεις προσκόληση στα «θέλω» σου, να έχεις μόνο προτιμήσεις, έτσι δεν θα έχεις πρόβλημα με καμία έκβαση σε οποιοδήποτε αποτέλεσμα.

            Συστήνω το βιβλίο «Μεταμορφώστε τη ζωή σας» της Louise L.Hay εκδόσεις «Η δυναμική της επιτυχίας» που πραγματικά θα σας βοηθήσει να μεταμορφώσετε την ζωή σας! Περιέχει όλα τα νοητικά αίτια κάθε ασθένειας αλλά και το νοητικό πρότυπο θεραπείας. Επίσης «πρέπει» να δείτε την ταινία «The Secret»!!!

 

Το «κλειδί» είναι να εκτιμήσεις τον εαυτό σου (για όσα είσαι, για όσα έχεις) και να τον αγαπήσεις.

           

Καλή πνευματική ανάπτυξη!

 

Μ’ΑΓΑΠΩ

Σχολιάστε

