4*Δηλαδή εσύ τί μπορείς να κάνεις;

Να σε ρωτήσω κάτι;

Ναί βέβαια, πες.

Δηλαδή εσύ τι μπορείς να κάνεις;

Μπορώ να κάνω ότι θέλω. Μπορώ να δημιουργήσω όποια εμπειρία θέλω και μπορώ να προσελκύσω στη ζώη μου ότι θέλω.

Πραγματικά μου φαίνονται πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά που μου λές. Αλλά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Μου ακούγονται όλα αυτά πολύ περιέργα και δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο μου τα λές. Τι προσπαθείς να κάνεις ή να μου πείς με όλα αυτά;

Προσπαθώ να σου δείξω ποιός πραγματικά είσαι και την δύναμη που έχεις και δεν την γνωρίζεις. Ελπίζω στην αφύπνιση όλου του πλανήτη για την γείωση και την υλοποίηση ενός κόσμου που θα είμαστε όλοι αγαπημένοι και αληθινά ευτυχισμένοι. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να ζούμε όπως πραγματικά θέλουμε.

Και ποιός είσαι εσύ που θές να τα κάνεις όλα αυτά; Και σκοτίστηκες τόσο εσύ για τους ανθρώπους ώστε να χάνεις τον καιρό σου με μας;

Δεν χάνω τον καιρό μου με κανένα τρόπο και κάνω ότι κάνω απο ανιδιοτελή αγάπη. Ουσιαστικά το κάνω για μένα. Αφού είμαστε ο Θεός οτιδήποτε και να δώσω σε οποιονδήποτε είναι σαν να το δίνω σε μένα. Και θέλω μόνο καλό να μου κάνω.

Ναί αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω με ποιό κίνητρο θές να μας «βοηθήσεις» όπως λές.

-Θέλω να βοηθήσω όσους θέλουν, να εξελιχθούν. Να μπορέσουν να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να γίνουν και να φτάσουν σε αυτό το σημείο. Μόνο όταν θα «κολυμπούν» στην Αγάπη θα είναι αληθινά ευτυχισμένοι!

Απο περιέργεια θα ήθελα να δώ τι έχεις να μου πείς. Αμα είναι και για το καλό μου ακόμα καλύτερα.

Λοιπόν πρώτα θέλω να σου εξηγήσω ότι τα πάντα στην ζωή σου τα έχεις δημιουργήσει μόνος σου! Οι σκέψεις μας δημιουργούν τις εμπειρίες μας.Στην ζωή σου ότι έχεις αποκτήσει ή έχεις βιώσει το έχεις έλξει μόνο και μόνο με τις σκέψεις σου.

Δηλαδή είναι σαν να μου λές ότι οτιδήποτε σκέφτομαι αυτό ελκύω και αυτό δημιουργώ;

Ακριβώς! Για πές μου πόσες φόρες είχες πεί «φοβάμαι να γίνει αυτό, δεν θέλω να γίνει αυτό» και σχεδόν πάντα γίνεται ακριβώς αυτό που φοβάσαι. Όταν σκέφτεσαι κάτι πολύ έντονα του δίνεις πιο πολύ δύναμη και ενέργεια και έτσι δημιουργείται.

-Έχεις δίκιο…

-Έτσι όμως μπορείς να δημιουργήσεις και θετικές εμπειρίες και κυριολεκτικά ότι θες, όταν επιλέγεις τι θα σκεφτείς.

Για πες μου πώς;

Πρώτα πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι εσύ επιλέγεις τις σκέψεις σου! Έδω θέλω λίγο την προσοχή σου γιατί είναι πολύ σημαντικό να το καταλάβεις αυτό. Ακόμα και το πως νιώθεις εσύ το δημιουργείς. Όταν σκέφτεσαι π.χ «πω πω είμαι χάλια»εσύ δημιουργείς το συναίσθημα που σε κάνει να νιώθεις άσχημα. Αν σκέφτείς π.χ Εγώ είμαι η Αγάπη για πές μου πραγματικά πώς νιώθεις. Κλείσε για ένα λεπτό τα μάτια σου και σκέψου «Εγώ Είμαι η Αγάπη», φαντάσου ότι αν ήσουν πώς θα ήσουν; Θα έλαμπες; Θα ήσουν ένας χρυσός ολοφώτεινος ήλιος; Προσπάθησε να νιώσεις πως θα ένιωθες αν ήσουν η Αγάπη;

Μήπως σε κάνει να νιώθεις ευτυχισμένος; Μήπως πρέπει να επιλέγεις πιο συχνά να γίνεσαι η Αγάπη;

Θυμήσου τι είπαμε στο 1* άρθρο, η Φαντασία είναι η μεγαλύτερη Δύναμη. Και αφού μόλις έμαθες ότι αυτό που σκέφτεσαι άρα και φαντάζεσαι δημιουργείται στο υλικό πεδίο, μπορείς να Δημιουργήσεις τον Εαυτό σου όπως θες! Επιλέγεις απλά ποιός ή τί θέλεις να είσαι!

Όταν ξεκινήσεις απο δώ και πέρα, πλέον συνειδητά να επιλέγεις ποιός θα είσαι έχεις ξεπεράσει τα όρια.

Καταλαβαίνεις ότι μπορείς να είσαι τα πάντα!

Για φαντάσου να είσαι συνέχεια η Αγάπη, η Αλήθεια, η Χαρά ;

Είσαι ο Δημιουργός!

Σχολιάστε

