3*Εγώ Είμαι

Το «Εγώ Είμαι» είναι η μεγαλύτερη δύναμη στο σύμπαν. Η συνειδητότητα του Θεού είναι τόσο υψηλή και ξέρουμε ότι βρίσκεται μέσα σε κάθε τι. Άρα ο Θεός είναι τα πάντα και φυσικά ότι θέλει να επιλέξει να είναι.

Την ίδια ικανότητα την έχουμε όμως και εμείς. Μπορούμε απλά εστιάζοντας την συνειδητότητα μας σε οτιδήποτε θέλουμε να το βιώσουμε και να εισχωρήσουμε μέσα του. Αυτήν την ικανότητα ευτυχώς τα παιδιά την θυμούνται και την αξιοποιούν στο έπακρο, ειδικά όταν παίζουν. Αυτή η Θεϊκη Δύναμη, την οποία η κοινωνία μάς έχει κάνει να νομίζουμε οτι είναι κάτι ψεύτικο και μη αληθές, είναι η Φαντασία!

Η κοινωνία και ο τρόπος που μεγαλώνουμε μάς κάνει να δημιουργούμε πάρα πολλούς περιορισμούς για τον εαυτό μας και τις ικανότητες μας. Έχουμε τεράστια δύναμη και κυριολεκτικά την θεϊκή δύναμη.

Όπως ο κάθε ένας απο εμάς που αγαπάει τον εαυτό του, έτσι και ο Θεός. Άρα αφού ο Θεός είναι τα πάντα και αγαπάει τον εαυτό του, τα πάντα είναι πλυμμηρισμέναστην αγάπη κυριολεκτικά και ας μην το συνειδητοποιούμε. Ο Θεός είναι τα πάντα άρα και τα πάντα είναι ο Θεός.

Απο την στιγμή που τα πάντα είναι ο Θεός, είμαστε και εμείς ο Θεός! Απλά δεν έχουμε αναπτύξει τόσο την συνειδητότητα μας μέχρι τώρα ώστε να το συνειδητοποιήσουμε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, είμαστε γεμάτοι αγάπη απλά δεν επιλέγουμε να δούμε αυτό. Απλά δες το.

Τόσο καιρό μας κάνανε να νομίζουμε ότι όσα σκεφτόμαστε έρχονται μέσα απο το κεφάλι μας. Τι ψέμα! Όσα σκεφτόμαστε έρχονται απο παντού! Εμείς δεν είμαστε το σώμα μας! Είμαστε μόνο Διάνοια!

Όταν ο Θεός λέει Εγώ Είμαι, είναι σαν να λένε τα πάντα Εγώ Είμαι!

Όταν ο Θεός λέει Εγώ Είμαι Αγάπη, τα πάντα λένε Εγώ είμαι Αγάπη!

Όταν ο Θεός στέλνει Αγάπη στον Εαυτό του, τα πάντα στέλνουν Αγάπη στα πάντα! Δηλαδή στέλνεις συνεχώς Αγάπη στα πάντα χωρίς να το ξέρεις και τα πάντα και ο καθένας γύρω σου σου στέλνουν συνεχώς Αγάπη.

Μόλις το συνειδητοποίησες.

Αφού ο Θεός είναι κάθε τι που υπάρχει και άρα είναι και εσύ, Είσαι τα πάντα και εσύ!

Είσαι κάθε άνθρωπος που υπάρχει, κάθε συναίσθημα, κάθε δέντρο, κάθε αντικείμενο.

Αφού λοιπόν είσαι τα πάντα είναι δυνατόν να μην αγαπάς τα πάντα και να μην νιώθεις την Αγάπη που παίρνεις απο τα πάντα, απο τον ίδιο σου τον Εαυτό;

Σ’ αγαπώ.

Σχολιάστε

