2*Τελικά όμως ποιός είσαι;

Δεν καταλαβαίνω, τι εννοείς ποιός είμαι;

Τι νομίζεις ότι είσαι;

Πας κάλα;! Άνθρωπος είμαι, τι είμαι;

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ούτε τι είναι, ούτε τι σημαίνει, μπορείς να μου εξηγήσεις τι είναι αυτό;

Καλά πλάκα μου κάνεις;

Όχι αλήθεια σου λέω, δεν ξέρω.

Απο άλλο πλανήτη έρχεσαι;

Ναι, απο τον «Ήλιο».

Κάλα…. Πες μου τι θές να τελειώνουμε.

Να μου πείς τι είναι άνθρωπος.

Άνθρωπος είναι ένα Όν με συνείδηση που μπορεί να σκέφτεται, να δημιουργεί και να κάνει επιλογές.

Τι είναι συνείδηση;

Θα έλεγα…ότι είναι η ύπαρξη μου περίπου. Αν δεν την είχα δεν θα μπορούσα να σκεφτώ και να καταλάβω ότι υπάρχω.

Δηλαδή με την συνείδηση σου επιλέγεις ακόμα και ότι υπάρχεις, καταλαβαίνεις ότι υπάρχεις και επιλέγεις τι θέλεις να γίνεις;

Άκριβως. Πολύ σωστά.

Δηλαδή στην γλώσσα σου είμαι και εγώ συνείδηση. Πολύ ωραία.

Ναι αλλα δεν είσαι άνθρωπος.

Μα δεν έχω επιλέξει να είμαι άνθρωπος.

Τι έχεις επιλέξει να είσαι; Όντως τι είσαι;

Τώρα Είμαι η Ευτυχία.

Τι εννοείς; Οχι δεν κατάλαβες τι σε ρώτησα. Τι είσαι;

Ναι κατάλαβα, Είμαι η Ευτυχία.

Πως γίνεται να είσαι η ευτυχία;

Άπλα επιλέγω να είμαι η Ευτυχία. Λέω «Ευτυχία τύλιξε με ολόκληρο τώρα». Και μετά επιλέγω να είμαι απλά δημιουργώντας το συναίσθημα της ευτυχίας σε κάθε κύτταρο μου. Άρα γίνομαι και μετά Είμαι.

Εγώ μπορώ να το κάνω;

Μα φυσικά! Τι είναι αυτά που λες; Δεν σου είπε κανείς ποτέ ότι μπορείς να γίνεις ο ίδιος η Ευτυχία;

Όχι. Αλήθεια, μπορείς να μου πείς πως;

Και βέβαια, πολύ εύκολο. Έτσι όπως γίνεσαι Αγάπη απλά δεν επιλέγεις την Αγάπη και επιλέγεις την Ευτυχία.

Μα δεν καταλαβαίνω τι μου λες; Και πώς γίνεσαι Αγάπη;

Πώς γίνεται να μην ξέρεις πώς γίνεσαι Αγάπη αφού είσαι ήδη η Αγάπη.

Μα δεν είμαι η Αγάπη είμαι άνθρωπος.

Μάλλον είσαι τελείως αδιάβαστος. Λοιπόν θα σου ξεκίνησω το μάθημα απο την αρχή.

Δηλαδή; Τι θα μου μάθεις;

Να μάθεις ποιός είσαι. Μου φαίνεται δεν έχεις ιδέα…

Σχολιάστε

